INFORMACJE DLA RODZICÓW


Witam :)
Już pierwsze spotkanie z rodzicami za nami :) Było mi bardzo miło państwa poznać i mam nadzieje, że to początek wspaniałej wspólpracy. Jeśli jakiegoś rodzica nie było to prosze o kontakt telefoniczny. Jak powiedziałam tak tez robię, a więc garść informacji dla państwa:

I. ZGODY RODZICÓW
Proszę przynieść je najlepiej jak najszybciej czyli na najbliższa zbiórkę lub msze - podpisaną przez obojga rodziców. Jeśli ktos nie dostał proszę o kontakt telefoniczny - wyślę mailem.

II. SKŁADKA ROCZNA
Wynosi ona 80zł na cały rok (w tym ubezpiecznie) i proszę wpłacać do końca października ( w drodze wyjątku połowa listopada).
Dane do przelewu:
Nr konta hufca: 53 1090 2590 0000 0001 2308 5641 
Odbiorca: 2 Hufiec Radomski SHK "Zawisza" FSE
Tytuł: Imię i nazwisko dziecka, 8 Gromada Radomska 

III. UMUNDUROWANIE
Oto lista:
koszula mundurowa, spódnica, getry (podkolanówki), beret, jeśli ktoś ma możliwość to również pas.
Pod spodem umieszczam zdjęcie gdzie co trzeba naszywać i jakie naszywki kupić. Nie kupujemy jeszcze gwiazdek ani sprawności ani pasków szóstkowej. Nie przyszywamy równiez wilczka na beret, chociaż prosiłabym o zakupienie :) Jeśli chodzi o kupno naszywek szóstek to będę dzieliła wilczki na takie ostateczne szóstki dopiero pod koniec października więc możemy wtedy się umówić wszyscy państwo, że ja zamówię, a państwo mi oddadzą pieniądze bo to sa sprawy groszowe :)



IV. KALENDARIUM
Jeśli ktoś z państwa nie otrzymał, lub wolałby w formie elektronicznej to proszę o informację sms na mój numer telefonu z adresem mail.

V. STOPNIE
Każdy wilczek powinien mieć swoją książeczkę z zadaniami, która nazywa się "Mowgli". Kosztuje ona około 10zł :Link do książeczki w sklepie interetowym
Jest to zakup jednorazowy na cały okres życia wilczka w gromadzie :)

Mam nadzieję, że to wszystkie formalności jak na razie, ale mam jeszcze prośbę o wpłacenie mi po 5zł od dziecka na materiały plastyczne dla gromady na rok :)

Dziękuję i pozdrawiam
Akela :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zbiórka 8 Grudnia !

Nasza Gromada podbiła Jedlnie Letnisko 💖