INFORMACJE W SPRAWIE ZIMOWISKA

Witam, 
Jako, że części z Państwa nie było na spotkaniu, piszę wszelkie informacje tutaj :)

1. MIEJSCE I TERMIN
Zimowisko odbywać się będzie w dniach od 28 (z rana) do 30 (powrót koło 14). Będziemy spały w szkole leśników w Garbatce Letnisko. 

2.KOSZT
Koszt zimowiska to 120zł - wychodzi 40 zł na dzień, w czym jest 5 posiłków -obiady (złożone z dwóch dań i deseru), śpimy na łóżkach, również zawiera się w cenie dojazd i powrót i równe materiały potrzebne do gier z zabaw. Prosiłabym o jak najszybsze wpłaty :)

3. DEKLARACJE
Ponieważ, musze zgłosić nasze zimowisko do kuratorium odpowiednio wcześniej, prosiłabym aby każdy z państwa, kto się zdecyduje, do 30 listopada wysłał mi skan karty kwalifikacyjnej - już wypełnionej oraz przyniesienie orginału na najbliższą zbiórkę - już w grudniu. Jest to bardzo ważne, ponieważ po tym terminie nie będę mogła zgłosić państwa dziecka do wypoczynku. Skany prosię mi wysyłac na mój email, który wideniej na naszym blogu na stronie głownej po lewej stronie. Rozdawałam takie karty na zebranie, więc jeśli ktoś z państaw będzie potrzebował to pod spodem link 

link do wydrukowania karty kwalifikacyjnej: https://drive.google.com/open?id=0BxEII5IA9asEdXJ1cVloSWo3Ukk

4. INNE KWESTIE
 Na dniach postaram się wstawić listę rzeczy do zabrania oraz regulamin, który będzie obowiązywal. Podpisując karte zgadzają się państwo na regulamin, dlatego proszę uważnie go przeczytać :)

Na ten moment to wszystko :) Mam nadzieje, że pojedzie cała gromada,

PS: JEŚLI KTOŚ JESZCZE NIE ODDAŁ DEKLARACJI UCZESTNICTWA (TEJ Z OGÓLNEJ, NIE NA ZIMOWISKO) PROSZE WYSŁAĆ MI SKAN DO KOŃCA TYGODNIA - MUSZE ZGŁOSIĆ PAŃSTWA DZIECI DO BAZY DANYCH HUFCA I TO JEST OSTATECZNY TERMIN.

Jeśli ktoś z państwa ma jakieś pytania prosze pisać mailowo lub sms ub też dzwonić :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zbiórka 8 Grudnia !

INFORMACJE DLA RODZICÓW

Nasza Gromada podbiła Jedlnie Letnisko 💖