INFORMACJE O ZBIÓRCE I NIE TYLKO :)

Witam,
Mam nadzieje, że nastroje po Wielkich Łowach są radosne i wszystkim się bardzo podobało :)
W tą sobotę planowałam zrobić zbiórkę, a w niedziele AKCJE CIASTA. Okazało się, że w niedziele będzie na parafii inna zbiórka pieniężna na Mszach świętych. Właśnie dlatego razem z księdzem proboszczem postanowiliśmy przenieść naszą akcje zarobkową na kolejną niedziele (11.06.).

Jeśli chodzi o zbiórkę również odbędzie się dopiero w następnym tygodniu czyli 10 czerwca. Zaczął się dla mnie czas zaliczeń więc dodatkowy weekend bardzo mi się przyda :)
Jak już kiedyś wspominałam obowiązki harcerki czy wilczka zaczynają się w domu, a więc nauka też się do tego zalicza.

Mam nadzieję, że państwo rozumieją sytuacje i przepraszam za małe zamieszanie z niedzielą.


PS: Czekam na relacje z Wielkich Łowów od któregoś z wilczków! Proszę je wysyłać na mojego maila :)

Pozdrawiam
- Akela :)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zbiórka 8 Grudnia !

INFORMACJE DLA RODZICÓW

Nasza Gromada podbiła Jedlnie Letnisko 💖