Dzień Modlitw za FSE

Witam :)

Jak co roku, tak i w tym czeka nas Dzień Modlitwa za FSE :)
Jest to niesamowity dzień, który gromadzi wszystkich skautów z naszego radomskiego środowiska na wspólnej modlitwie i pielgrzymce.
Serdecznie zapraszam zarówno rodziców jak i wszystkie wilczki z naszej gromady :) Chciałabym żebyśmy wszystkie razem pojechały do Wąchocka i podziękowały za naszą wilczkową drogę! Właśnie z tego powodu mam nadzieję na dużą frekwencje :)

ZAPISY DO  6 MARCA WIĘC PROSZĘ NIE ZWLEKAĆ I WPISYWAĆ DZIECI W DOKUMENT! (jeśli chodzi o rodziców to można zapisywać się klikając w link na dole)
LINK: https://docs.google.com/document/d/1Ypwuv9zxlcWadzgsiqnqTiqSvK2D9nq31hwWxavz4-g/edit?usp=sharing

GARŚĆ INFORMACJI: 
DATA:
24 MARCA 2018

MIEJSCE:
OPACTWO CYSTERSÓW W WĄCHOCKU

CZAS TRWANIA:
Wilczki spotykają się o 9 przy kościele na Idalinie (jeśli ktoś z rodziców będzie chciał jechac autokarem z rodzicami ja będę od 8 przy kościele więc można przywśc wilczki i jakoś razem zajemiemy się np. zaliczanie zadanek, zabawami itp), późiej jedziemy na Dworzec PKP. Będziemy jechać i pielgrzymować osobno (wilczki i rodzice) ale spotykamy się już wszyscy w Wąchocku na miejscu.
Wszyscy kończymy o godzinie około 18:30 już w Radomiu.

KOSZT:
Koszt uczestnictwa - 5zł/osoba
Koszt autokaru - 10zł/osoba (można też zabrać dziecko samochodem wtedy należy mnie poinformować i oczywiście odchodzi koszt autokaru)
Dodatkowy koszt dojazdu czyli cena biletu to około 10 zł, więc proszę żeby dzieci wzieły ze sobą te kwotę. 
Ponieważ to jednak cały dzień postanowiłam załatwić ciepły posiłek, który wynosi 6zł
 PO PODLICZENIU CAŁOŚĆ TO: 30ZŁ 

PLAN:
13:30 Koferencja dla rodziców I (Refektarz), Konferencja dla rodziców II (Salka)
14:30 Próba śpiewu (Kościół)
15:00 Msza św. (Kościół)
16:30 Ekspresja (Polana za kościołem)
17:00 Apel (Polana za kościołem)
17:40 Odjazd autokarów 

RODZICE:
Jak mówiłam dla Państwa również przygotowaliśmy plan pielgrzymki. Wszystkie potrzebne infromację znajdują się w liście do rodziców (pod spodem). Mam nadzieję, że będą Państwo razem z nami :) 
LINK DO LISTU:

Dokładne informacje o zbiórce i dojeździe pojawią się bliżej daty wydarzenia, ale mam nadzieję, że wszyscy się tam spotkamy :)


A tak było w tamtym roku:





Z harcerskim pozdrowieniem Czuwaj 
Akela

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zbiórka 8 Grudnia !

INFORMACJE DLA RODZICÓW

Nasza Gromada podbiła Jedlnie Letnisko 💖